一束花开一束花落[__________百年好河]

关于
A Day to Be Alone - One Less Reason

Lhasa.Tibet,

存档灵魂:

A Day to Be Alone
孤独每一天


【歌词】


She said I wonder when
It'll be my day
Cause I’m not too far from breaking down
And all I've got are screams inside
But somehow they come out in a smile
And I wondered if I'll always feel this way, this way
她说她不知道何时 
才能确定下来
因为我已接近崩溃 
我的身心俱惫 
但不知何故,我总是故作笑对 
我在想我是否总能保持这感觉 ,这状态。

Tell me about those nights you stay awake
Tell me about those days you hated me
Tell me how you'd rather die alone than being stuck
here with me
And maybe you've fallen down
And maybe you, you took the long way home
Baby, you will never love you like me
And one day this will fade away
In the mirror, you'll see your smiling face
And standing next to you will always be me, be me
告诉我那些你不眠的夜 
告诉我那些你恨我的天 
告诉我你宁愿孤独死去
也不愿与我厮守 
或许你已沉沦 
或许你,走过漫长归家路 
宝贝,你永远不会像我一样疼爱你自己
总有一天,会云开雾散 
在镜子前,你将看到你的笑靥 
站立你身边的永远是我,是我 。

One day you're gonna see things my way
You gave me so much room that I can breathe
All I've got is pictures of you
I was nothing before and I started with you
But for some reason, it's supposed to be that way, that way
有一天,你会看清我的所作所为 
你给了我如此多的空间让我呼吸 
我所拥有的只你的相片 
在我认识你之前,我什么都不是 
但是或许是命中注定,这就是我们相处的方式。

If I could shrink it down
And put it in your hands
We made it hurt so much
I can't forget the past
Just tell me what to say, show me what to do
Then I could forgive me and I could forgive you
如果我能把爱浓缩 
把它放你手心中 
尽管过去如此伤痛 
但我却难以忘怀
告诉我该如何说,又该如何去做 
我才能原谅自己,才能把你忘记。


评论
热度(15)

© ____________I。 | Powered by LOFTER